Thursday, January 14, 2010

Korporat Ads4bucks

0


DR. BIN HJ MOHD Zainol Anuar Sharif - Ketua

BIOGRAFI:

Dr Hj Zainol Anuar bin Mohd Sharif telah memperoleh gelaran Ph.D. di Control Engineering (khusus dalam Kawalan dan Robotika) dan pernah menjawat Universiti Teknologi (UTM) sebagai dosen dan Associate Profesor hingga tahun 1991.

Ia kemudian bergabung dengan sebuah syarikat awam, Golden Hope Plantations Berhad, hingga 1995, di mana ia mendapatkan eksposur yang luas dalam perdagangan antarabangsa dan pengurusan syarikat. Sepanjang tahun ini, ia juga mengikuti pelbagai kursus yang relevan, seperti: Analisis Kewangan, Project Control / Management, Manufacturing Practices, Managerial Grid Pengurusan dan Pemasaran Pengurusan. Dr Zainol adalah pengasas Tentu Kembali Corporation (M) Sdn. Bhd, CEO pertama dan sekarang menjadi Pengarah sejak Disember 2006.

Sebelum Tentu Kembali Corporation, beliau sangat aktif dalam penjualan langsung, khususnya MLM dan Jaringan, dan telah mencapai tahap tertinggi. Dia juga sangat aktif dalam persatuan dan telah menjadi Presiden Persatuan Edaran langsung Malaysia (MDDA) selama empat tahun, antara 2005 hingga 2009. Dengan kebajikan sebagai Presiden MDDA, ia telah menyumbang dalam pelbagai jawatankuasa dan aktiviti di Jabatan Perdagangan Dalam Negeri & Consumer Affairs (MDTCA), Jabatan Kesihatan, Jabatan Kewangan, EPU (PM's Dept) dan instansi terkait lainnya.

Selain itu, Dr Zainol juga sangat peduli terhadap perkembangan dan prestasi Ads4Bucks Network Sdn. Bhd, terutamanya e-commerce dikenali sebagai Ads4bucks program dan kegiatan lainnya. Pengalaman yang luas di berbagai bidang akan membantu dan menjamin Jaringan Ads4Bucks Sdn Bhd mencapai unjuran masa depan / sasaran.

Lihat Lebih Lanjut

En. Ameer NORAIZEEDIN A Wahab - Pengasas

BIOGRAFI:

Dalam yang mempunyai pengalaman luas dan mencabar dalam Perniagaan dan Pemasaran kemahiran dan rangkaian lebih dari 15 tahun, Ameer spektakuler pengkhususan dalam perancangan perniagaan syarikat di modul kreasi. Beliau menjawat AM Bank Group sebagai Pasukan Pengurusan Kumpulan beberapa tahun.

Ameer berpengalaman menyertai pengurusan dan kelangsungan hidup pelbagai seminar dan kursus motivasi yang dianjurkan oleh Biro Tata Negara, Outbound Sekolah (Obs), dll Saat ini bentuk Ameer sebagai pembicara, motivator dan disajikan pelbagai latihan dan motivasi pidato untuk pelbagai agensi syarikat antarabangsa.

Mempraktekkan turun ke bumi rendah hati sikap dan spontan mencapai tekad quality mencipta Ameer seseorang integriti quality, ramah tamah dengan pelabur gergasi lain dalam industri ini.

Menjadi orang optimis ia percaya misinya untuk membangunkan Ads4Bucks sebagai salah satu Supermarket rangkaian masa depan akan terpenuhi dan membina sebuah komuniti besar sebagai pendapatan berlebihan sisi menguntungkan untuk semua individu di seluruh dunia. Ambisinya untuk menghasilkan lebih banyak jutawan masa depan untuk berkongsi idea dengan fikiran spektakuler yang lebih memilih perbezaan dalam hidup.

No Response to "Korporat Ads4bucks"

Post a Comment